10:42:51 Серпневе методоб᾿єднання вчителів української мови і літератури та зарубіжної літератури | |
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
В.Сухомлинський
Знову на календарі осінь… Це час збирання врожаю, підбиття підсумків. А для учителів - це початок. 27 серпня в стінах МНВК вже вкотре зібралися вчителі-філологи, щоб підбити підсумки і окреслити спектр завдань на 2018-2019 навчальний рік. Ліричним акордом методзібрання вчителів-словесників району стала зворушлива новела про вчительську долю, що прозвучала з уст методиста РМК Махно С.І. Світлана Іванівна окреслила мету нової української школи, наголосила, що діти мають набути умінь і компетентностей ХХІ століття. Окрім знання рідної мови, дітям потрібна освіта для життя. Опрацьовуючи разом із освітянами рекомендації Міністерства освіти щодо викладання предметів у 2018-2019 навчальному році, методист акцентувала увагу на змісті навчальних програм з української мови та літератури 5-9 класів та 10-11 класів, які модернізовано згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти в контексті положень НУШ. « Не менш важливим у навчанні української мови,- зауважила Махно С.І.- є інтегрованість її з іншими шкільними предметами, видами мистецтва та науковими галузями.» Продовжила розмову Скрипник О.Т, вчитель української мови і літератури Білівської загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка зупинилася на особливостях вивчення української мови та літератури у 10 класі. Вона звернула увагу на заміну розділу “ Зв’язне мовлення ” розділом “ Практична риторика “, що умотивовано віковими особливостями і потребами учнів виходити на вищий рівень практичного володіння мовою. Вчитель зарубіжної літератури Косівської загальноосвітньої школи Ставнича І.В акцентувала увагу на особливостях викладання зарубіжної літератури в 10 класі. Ірина Віталіївна звернула увагу на нововведені твори із зарубіжної літератури в 10 класі, зауважила, що надзвичайно важливими на уроках зарубіжної літератури є компетентнісний підхід, що покликаний забезпечити соціалізацію учнів та їхню інтеграцію в сучасне суспільство. Методичною родзинкою зібрання став виступ вчителя Сосулівської школи Шпак Н.В. Висвітлюючи питання “ Розвиток культури мовлення школярів у процесі формування комунікативної компетентності як умова досягнення якості шкільної освіти ” Наталія Василівна запропонувала вчителям взяти участь у психологічній рольовій грі “ Шість капелюхів ” за твором В. Нестайка “ Тореадори з Васюківки ”. Нескінченну кількість емоції отримали педагоги, пропонуючи ідеї, підходи, думки для вирішення запропонованої проблеми. У процесі роботи педагоги зробили висновок про те, що чітко організована самостійна робота учнів відіграє важливу роль у вдосконаленні ефективності викладання мови та літератури. З метою підвищення якості освіти вчитель повинен добре планувати, заздалегідь визначати місце різних форм проведення самостійної роботи в системі методів і прийомів усієї навчальної діяльності, поступово їх ускладнюючи та урізноманітнюючи, що сприяє розвитку творчої ініціативи учнів. Завдання сучасного педагога – використовувати весь арсенал педагогічного впливу на учня з метою формування ключових компетентностей Нової української школи. Методист РМК Махно С.І. побажала словесникам Чортківщини міцного здоров’я, натхнення, мудрості, професіоналізму, бути активними, навчатися новому, не зупинятися в розвитку власного педагогічного таланту.
Ріба М.А., вчитель української мови і літератури Джуринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |